4.12.2013

Aika leijailee ohitseni

Täytyy laittaa biisi heti tähän alkuun. Mun äiti oli linkittänyt tämän mun facebook-seinälle ja voin sanoa että kollotin täysillä <3 On mulla ihana (höpsö) äiti!

Osastolla,mutta olo alkaa kohentua. Lähen jo itsenäisyyspäiväksi "lomalle" päiväksi tai jaksamisen mukaan jopa yöksi. Menen vanhempieni luo, sillä kotiin ahdistaa mennä. Toisaalta en tiedä voinko sitä kodikseni enää kutsua. Yritän nyt kuitenkin keskittyä itseni vointiin ja lykätä parisuhdeongelmat tulevaisuuteen. Voihan olla, että muutan ensin yksin tai hetkeksi perheen luo ja annan asialle aikaa.
Meillä oli tosiaan perhetapaaminen täällä osastolla (toivottavasti mainitsin jo siitä...en muista enää mitään!) ja se meni oikein hyvin. Ehkä siinä sai jokainen hieman vastauksia mun sairauden aiheuttamiin kohelluksiin.
Olen päässyt nyt sairaalassa olon parhaisiin asioihin kiinni. Eilen aamulla olin rentoutusryhmässä ja tyytyväinen olin. Lopussa kuunneltiin rentoutus cd:tä, jossa kehoitettiin menemään jonnekin kauniiseen ja turvalliseen paikkaan. Olen miettinyt vaaria viime aikoina paljon ja siksi ajatuksissani meninkin mökille joen rantaan. Kuvittelin vaarin istumassa laiturilla ja minä vilkutin hänelle ja sanoin, että en nyt vielä tulisikaan hänen luokseen. Kokemus oli todella helpottava ja vapauttava.
Tublarentoutuminen tapahtui kun pääsin vielä päivällä fysioakustiseen tuoliin <3 Olen ollut aikoinaan musiikkiterapiassa ja siellä rakastuin ko. kapistukseen. Kuuntelin Nightwishiä ja tuoli oli varsin voimakkaalla. Oi,miten tuli voimautunut olo. Tuli tunne, että kyllä täältä vielä noustaan.
Olen myös löytänyt täältä osastolta juttukaverin. Mukavaa kun saa jakaa asioita ja mielipiteitä (ihan yleisellä tasolla) jonkun kanssa.
Kyllä se talvi vaan on tulossa...tykkään!

2 kommenttia:

  1. Heti kättelyyn pahoittelut poissaolostani mutta oli tuo oma kone jumissa niin tuli vietettyä pakollista nettikarenssia.

    Mukava kuulla että oot hyvissä fiiliksissä ja tuo itseensä keskittyminen on sama juttu kun meillä juopoilla; ensin täytyy panna se oma pää läjään ennenkuin voi ottaa kantaa/suunnitella muita asioita mikäli mieli tulla kuntoon.

    Pusuja ja tosi paljon kaikkea hyvää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, Pepponen! Sinä se aina jaksat piristää <3
      Tässä päässä onkin kasaamista. Pitäisi lääkäriltä kysyä onko tuolla mun lääkityksellä vielä olla jotain yliviritteneisyyttä. Ajatustulva on niin kova, että oikei sattuu ja muutenkin on monnella tavalla (if you know what i mean...) aktiivinen olo.
      Taidan olla vaan hullummaksi tulossa :-)

      Poista