23.11.2013

Kaikki on paskaa,paitsi kusi!

23.11.2013 Osastolla

Tänään on ihan paska päivä. Mä oon paska, teen paskoja asioita, tuotan muille paskoja fiiliksiä,mun sairaus on ihan paska! Se mitä kaikkea se saa minut tekemään...tai entä jos se ei olekaan se sairaus? Jos olenkin vaan luonteeltani PASKA!
Tämään on sellane olo, että olis onni jos olisin tehnyt sen mitä aioin. Nyt kun sitä ajattelee niin olisin sen tehnyt oikeasti, mutta olin päättänyt lähteä osastolle jos sinne lähetteen saan.
Saisinpa Pötkön salakuljetettua tänne. Sen kun ottaa kainaloon niin kaikki huolet unohtuu hetkeksi. Kävi se kuitenkin aamulla mua ulkona moikkaamassa. 
Sekin olis nyt ihanaa kun pääsisi jonkun kainaloon mönkimään ja voisi avata itsensä ja antaa kaiken pahan virrata ulos.
Miehellä on tänään syntymäpäivät. En ole lahjaakaan hankkinut. Ennen mun osastolle tuloa oltiin kirjoitettu avioerohakemus ja miehen piti viedä se postiin. Ei ole vienyt. Ei kuulemma sittenkään ollut varma haluaako eron. What?! Entä minä? Eikö mulla oo sananvaltaa tässä(kään) asiassa? Meidän koko suhde on mennyt miehen ehdoilla. Alettiin seurustelemaan kun sen 1. vaihtoehto ei halunnutkaan sitä, mentiin kihloihin sitten kun sille sopi, muutin toiselle paikkakunnalle sen töiden takia ja yhteen muuttokin tuli ajankohtaiseksi kun se oli siihen valmis, naimisiin mentiin kun se päätti. Nyt näköjään erotaankin kun sille sopii jos sopii ollenkaan! Onneksi eron voi sentään hakea yksinkin! 
Tiedän,että nyt ei oo hyvä aika tehdä isoja päätöksiä mihinkään suuntaan, mut eihän kaiken voi vaan antaa roikkua perässä...sekin alkaa ahdistamaan!
Toivottavasti niillä, jotka tätä blogia vielä lukee, on parempi loppuvuosi. Kertokaa ihmeessä mitä teille kuuluu niin on edes jotain mielekästä ajateltavaa/luettavaa täällä vankilassa!

Mitään positiivistä ei nyt oo tulossa, mut pientä itseironista huumiria pakko läjäyttää...tässä Ootteko nähny leffan? On aika mehtava :-P


2 kommenttia:

  1. En ole nähnyt elokuvaa, mutta näiden naurujen jälkeen on ehkä katsottava.
    Voimia sulle, että jaksat tarpoa eteenpäin vaikka elämä paskalta tuntuukin välillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tosiaan on katsomisen arvoinen elokuva.
      Kiitos. Välillä jaksaa tarpoa, mutta välillä edessä on niin tiheä pusikko, että sen läpi pääsemiseen tarvitsee aikaa, apua ja hyvän lääkityksen :-D

      Poista