2.10.2012

Duhadedä

Varsin käyttökelpoinen keksintö!


Matkustin eilen kotiin ystäväni luota ja toin tuliaisiksi flunssan. Nyt kolottaa ja koskee ja hiottaa ja nenä vuotaa...ei mukavaa! Ei auta muu kun löhötä sohvalla, katsella telkkaria ja juoda mehua. Ajatus ei juuri kulje mihinkään suuntaan.
Tänään ahdistus-ryhmässä oli rentoutusta. Pääsin kyllä varsinaiseen zen-tilaan, koska lähes nukahdin. Olin varsin yllättynyt sillä yleensä niin ei tapahdu. Ehkä flunssalla oli jotain tekemistä asian kanssa. 

Mieltäni askarruttaa eräs ystävyyssuhteeni. Olimme muutamia vuosia sitten todella läheisiä ja tekemisissä lähes päivittäin. Pikavauhdilla ystäväni löysi miehen, meni naimisiin ja sai lapsen. Minä muutin toiselle paikkakunnalle eli ihan luonnollisista syistä aloimme olemaan tekemisissä harvemmin ja se oli ihan ok. Olin menossa naimisiin ja tämä ystävä oli saanut lapsen muutamaa kuukautta aikaisemmin, mutta he ilmoittivat tulevansa koko perheen voimin häihimme. Häitä edeltävänä iltana sain tekstiviestin, että he eivät jaksa tulla paikalle...ei mitään muuta. Kyse oli kuitenkin yhdestä läheisimmästä ystävästäni. En vastannut viestiin mitään. Onnentoivotuksen sain häneltä facebookin kautta. Ymmärrän että pienen lapsen kanssa on rankkaa, mutta olisin odottanut että vaikka pelkästään ystäväni olisi tullut paikalle ihan vain vihkimisen ajaksi jos ei muuta.
Joitain kuukausia häiden jälkeen olimme sopineet tapaavamme kahvin merkeissä,mutta en vain pystynyt menemään. Olin edelleen niin vihainen ja pettynyt. Ystäväni ei tätä ymmärtänyt ollenkaan ja oli todella ilkeä. Minua alkoi kaduttaa että olin suututtanut hänet,pyysin anteeksi ja yritimme sopia uusia treffejä, mutta koskaan ei ole onnistunut.
Sain tämän reissuni aikana facebookin kautta viestin, että tämä "ystävä" tahtoisi tavata. En ehtinyt vastaamaan vaikka huomasinkin viestin. Tänään huomasin uudenkin viestin jossa sain kuulla, että minua ei näköjään kiinnosta kun en vaivaudu vastaamaan vaikka olenkin fb:ssä käynyt ja että lopetetaan sitte tämä "ystävyys" kunnolla. JUMALAVITA pistää vihaksi! Taitaa olla paras viheltää peli poikki ja jatkaa ilman tällaista skeidaa.

Huh!Nyt on purkautuminen suoritettu ja voin keskittyä paranemiseen. Kiitos ja näkemiin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti