12.10.2012

Mukavia ajatuksia

Ystavä kertoi ottaneensa tavaksi mietti joka päivälle ainakin 3 hyvää asiaa ja kehoitti minua tekemään samoin. Ajattelin, että voisin tänne blogiin aina päivittää nuo 3 hyvää asiaa.

Musiikki on iso osa elämääni ja puran usein tunteitani sitä kautta. Mietin, että voisin myös laittaa "päivän biisin" postauksiini.

Siispä...tämän päivän kolme hyvää ajatusta:
1. Olen pitkästä aikaa vanhempieni luona viettämässä viikonloppua. Olemme hyvin läheisiä (edellisen postauksen asioista huolimatta). Saan myös "hengailla" teini-ikäisen veljeni kanssa.
2. Olen hiukan pirteämpi ja tervehtynyt siitä himputinmoisesta yskästä.
3. Pääsen käymään tänään lemppari-kirpputorillani penkomassa kaikkea ihanaa "rääsää". Olen kova kiertelemään kirpputoreilla. Yleensä etsin kaikenlaista tuunattavaa tavaraa sekä koruja ja huiveja,joita minulla on jo aivan liikaa...ainakin mieheni mielestä :)

Sitten se päivän biisi löytyy tästä . Sarja jonka tunnari tämä on on melekin lemppari, mutta kirjat ovat parhautta.


4 kommenttia:

  1. On aina ilo lukea kun joku on pirteämmällä päällä, sitä tuskaa kun maailma on täynnä. Hyvä biisi, täytyi oikein kuunnella kahteen kertaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musiikki on aina hyvä keino käsitellä tunteita ja tuo vaan on ihan mahti-biisi, joka saa minut hyvälle mielelle (sillee ti-hi-hii-tyyliin)

      Poista
  2. Laitoin linkin tuonne Luostarin seinälle että porukat löytävät tänne.

    VastaaPoista