3.5.2013

Morkkis


Kuva taitaa jo kertoa asiani.Nukuin viime yön huonosti ja olin aamulla niin väsynyt,että en jaksanut mennä töihin.Nyt sitten harmittaa kun olin niin saamaton.Olisi vaan pitänyt raahautua töihin koomailemaan.Aina se morkkis sieltä tulee kun pää sanoo,että kyllä töihin pitää mennä,vaikka mikä olisi ja ei ole riittävän hyvä syy olla pois kun ei vaan jaksa.Seuraavaksi pää alkaa sanomaan,että en oikeasti ole masentunutja ahdistunut,vaan pelkästään laiska.Laiska paska kun makaan sohvalla.Ihania ajatuksia...yrjöttää!
Mä yrjötän itseäni...sisäisesti ja ulkoisesti.Olen antanu itseni lössähtää ihan totaalisesti.Herkuttelen kun on paha olo.Eipä juuri tee mieli peiliin katsoa kun silmänaluset on mustat,naamassa näppyjä,tukka pystyssä...joko näette mut?Ihan kamalaa!Mut kun ei jaksa välittää kotipäivinä.Töihin mennessä pakkeloin,ettei kukaan (muka) näkisi,että voin huonosti.Oikeestaan se on osa ongelmaa.Peitän kaiken ja uskottelen muille (ja itselleni),että kaikki on hyvin ja kun romahdan niin kaikki ihmettelee että en näytä yhtään huonolta.
Olen salailun mestari.Pidinhän hyväksikäytönkin itselläni monia vuosia.En juurikaan osaa valehdella tai ainakin olen aina jäänyt kiinni kun olen yrittänyt :P Ainakin mun mielestä salailu ja valehtelu on eri asia.Mitä mieltä te olette?Vai yritänkö vaan vakuutella itselleni jotain...?
Alkaa olemaan aika sekavaa tekstiä.Näpyttelen vain ajatuksia jotka päässä pyörii.Olen pahoillani,jos tässä tekstissä ei ole mitään järkeä ja tuhlaan vain lukijoiden aikaa.Olipa itsesääliä täynnä tuokin lause.Ehkä oli tosiaan hyvä,että jäin kotiin.Olisin kuitenkin ollut vessassa itkemässä kun pojat "kiusaa".

Eipä ole kovin hohdokkaita suunnitelmia viikonlopuksi. Mieli tekisi mennä jonnekin ihanaan paikkaan piknikille.Mussuttaa jotain hyvää sapuskaa,nauttia auringosta ja vaan olla miehen ja pötkön kanssa.Vappukin meni anoppilassa klapeja tehdessä.Aina ihan paskana kun siellä käy...vitsi,vitsi.OIKEESTI!

No,josko tässä saisi viikonlopun hieman lepäiltyä ja tehtyä jotain mukavaa niin uskon,että jaksan taas maanantaista keskiviikkoon tehdä töitä. Ihana helatorstai tulee ja pelastaa!Perjantainkin työnantaja on vielä armahtanut vapaapäivällä.JEI!

Positiiviset:
1. perjantai
2. aurinko
3. Olen taas löytänyt musiikin. Koko ajan on oltava jotain soimassa.Musiikki on IHANA,joten laitetaan teillekin. TÄSSÄ

1 kommentti:

  1. Et sä mun mielestä mitää uskottele sen paremmin meille kuin itsellesikään. töihin ei ole mitään järkeä lähteä jos on huonot fiilikset sillä SEN jos minkä kaikki työkaverit + pomo huomaa. Eikä siitä työnteosta tule mitään ,sekoittaa vaan asioita ja sydämeni pohjasta toivon että olosi kohenee jotta voit nauttia ensimmäisestä kesäisestä viikonlopusta. <3

    Btw, Ozzyn tämä biisi on jotenkin lähellä sydäntä.

    VastaaPoista