15.4.2013

Kamala maanantai

Maanantait on usein paskoja, mut tää oli pahin vähään aikaan noin niinkuin töiden puolesta. Tiedossa oli jo valmiiksi,että tiskien parissa menisi koko päivä, mutta tiedossa ei ollut, että muut "työkaverit" olivat muuttuneet täys mulkuiksi! Se ei vielä ole siis tarpeeksi paha,että työskentelen neljän itseäni muutamia vuosia nuorempien pojanmulkeroiden kanssa. Olen henkisesti jotenkin paskassa tilassa ja ei tänäänkään paljon tarvittu niin jo olin vessassa itkemässä. Yleensä tätä tapahtuu kerran tai kaksi viikon aikana eli nyt joko on viikon kiintiö täynnä tai tästä on tulossa TODELLAKIN paska viikko. Olen sanonut asiasta työvalmentajalle,mutta vastaus on lähinnä pojat on poikia-tyylinen. Mun mielestä tää ei kamalasti edistä mun kuntoutumista. Vai onko vika vaan minussa? Otan asiat liian vakavasti ja annan niiden vaikuttaa itseeni. Kunpa saisinkin itseeni sellasen kunnon kiukun päälle ni pojat olis korvat punaisina! Monessa asiassa oon tosi "Mulle ei vittuilla"- asenteella,mut en tiiämiten tää on menny näin ja tosiaan nuorin pojista on jonku 20v. ja vanhimmat 25v. Eipä paljon huvita huomenna töihin mennä. Tiedän et ne huomas mun kollottaneen...sekin vielä! Nyt ne tasantarkkaan tietää mistä naruista vedellä.VITTU!




Viikonloppuna tuli puhdistettua ilmaa miehen kanssa. Tai lähinnä minä puhdistin. Luulenpa, että tuokin vaikutti tämän päiväiseen. Niin se yleensä menee, että minä riitelen ja mies on hiljaa ja käsittääkseni näin on monessa muussakin kodissa. Mikä siinäkin hommassa mättää? 

Oli viikonlopussa jotain hyvääkin. Kävin Ikeassa ostamassa kaikenlaista pientä (turhaa) kivaa. Shoppailuterapia on ehdottoman toimiva keino ehkäistä/taltuttaa paskaa oloa. Koitan kuitenkin pitäytyä pikkuriikkisissä ostoksissa.
Kävin myös mökkisaunassa. Siellä on maailman parhaimmat löylyt. Avantoon minua ei saa kun kilon palasina...Hyi! Uin kun vesi on 25 asteista.


Ostoshelvetti vai terapiaa?

Positiiviset saa tältä päivältä jäädä väliin,sori.

Biisi onpi tässä ja jatketaan edelleen kotimaisen parissa.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti