19.9.2012

Masentelupäivä

Näin on sitten tämä sadepäivä vietetty. Päässä pyörii kaikki sairaat ajatukset. Olin jo varma, että mun koko elämä on rangaistus jostain mitä olen tehnyt. En vain keksi mikä se voisi olla. Mitä voi olla niin kamalaa, että olen ansainnut tämän kaiken? Olen kuullut monet kerrat "ei kenellekään anneta enempää kuin jaksaa kantaa". Jumalauta mitä paskaa! Se että joku oksettava pedofiili-paska kayttää 10- vuotta hyväksi on ihan mahdollista kestää?!? Tai hyvin minä olen pärjännyt...lukio jäi kesken paniikkihäiriön takia, olin 2 kertaa psyk.sairaalassa hoidossa, olen käynyt psykoterapiassa ja ryhmissä, ammattiopinnot jäi kesken masennuksen vuoksi, syön lääkkeitä päivittäin pysyäkseni kasassa ja tätä paskaa riittää loputtomiin. 
Nämä asiat ovat taas nousseet pintaa ryhmäkeskustelujen takia. Miksi ahdistus-ryhmä saa enemmän ahdistuneeksi? Miten hitossa tämän noidankehän saa katkaistua?




1 kommentti:

  1. Olisiko mahdollista sellainen juttu, että olet niin empaattinen luonne joka ottaa itseensä ryhmän jäsenten ahdistuksen ja tekee näin olon vielä kurjemmaksi? Tunnen yhden tytön joka oikeasti on niin empaattinen että hän voi itkeä ja voida pahoin jos toisella menee huonosti. Ole kerta pari pois ja katso mitkä ovat fiilikset, vaikka tämä ei ole suositeltavaa, ihan niinkuin alkoholistienkin puolella se vertaistuki on A ja O. Koita kuitenkin jaksaa.

    VastaaPoista